Reklamácia

Do nášho sortimentu vyberáme kvalitné výrobky od overených dodávateľov. Občas sa ale aj tak môže niečo pokaziť.

Pokiaľ dodaný tovar prestane fungovať v záručnej dobe, môžete ho jednoducho reklamovať. So všetkým Vám radi pomôžeme.

Kedy je možné tovar reklamovať?

Pokiaľ sa prejaví v záručnej dobe závada a Váš tovar prestane fungovať. Nevzťahuje sa však na vady vzniknuté napríklad v dôsledku nesprávneho použitia, nedodržania pokynov v návode na použitie, na závady spôsobené vlastným zavinením alebo pokiaľ už uplynula záručná doba.

Ako reklamovať tovar?

Prodejna

Na predajni

Přeprava

Prepravnou službou

Servis

V autorizovanom servise

Reklamácia na predajni

  1. Tovar starostlivo zabaľte. Najlepší je pôvodný obal.
  2. Vyplňte reklamačný list. Čím viac informácií od Vás budeme mať, tým rýchlejšie bude riešenie Vašej reklamácie.
  3. Zastavte sa na ktorejkoľvek z našich predajní. Vezmite so sebou tovar spolu s dokladom o kúpe.
  4. Na mieste s Vami reklamáciu doriešime.

Reklamácia poštou alebo inou kuriérskou službou

  1. Vyplňte a vytlačte reklamačný list.
  2. Do poľa Popis závady čo najpresnejšie popíšte, o akú závadu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od Vás obdržíme, tým lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť.
  3. Tovar starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodilo pri preprave. Pribaľte reklamačný list a doklad o nákupe.
  4. Tovar zašlite na adresu:

Reklamácia v autorizovanom servise - iba po predchádzajúcej konzultácii.

Priebeh Vašej reklamácie a bližšie informácie Vám radi oznámime na telefóne 313 037 477 alebo na emaile reklamace@jarabak.cz.

 


Dokumenty na stiahnutie

Reklamačný list (interaktívny PDF)

Reklamačný poriadok (PDF)

V porovnávači máte 0 produktů na porovnanie
Zobraziť porovnanie