Poškodená zásielka

Prišiel Vám poškodený tovar?

Občas sa môže stať, že sa pri preprave zásielka poškodí. My Vás v tom ale nenecháme. Situáciu Vám pomôžeme vyriešiť jedným z nasledujúcich spôsobov.

 

Poistenie zásielky

Ku každej objednávke je možné prikúpiť si za pár kôčok "Poistenie zásielky". Je to služba, vďaka ktorej máte istotu, že aj keď sa Váš tovar pri preprave zničí, na náhradu nebudete dlho čakať.

Ako postupovať?

  1. Najneskôr do 3 dní od prevzatia tovaru nahláste poškodenie zásielky našej zákazníckej podore na e-maile info@jarabak.sk. Zašlite nám číslo objednávky a fotografie poškodeného tovaru.
  2. Tovar môžete taktiež reklamovať osobne na ktorejkoľvek z našich predajní.
  3. Poškodený tovar si preberieme späť a výmenou Vám dáme nový.
  4. To je všetko! Viac informácií o tejto službe nájdete tu.

 

Pokiaľ zásielka nie je poistená

  1. Každú zásielku, prosím, starostlivo skontrolujte ešte pred prevzatím od dopravcu. Skontrolujte stav zásielky (poškodenie balenia, správny počet kusov).
  2. Ak je zásielka neúplná alebo poškodená, zásielku nepreberajte. Do odovzdávacieho protokolu spolu s dopravcom zaznamenajte dôvod neprevzatia a popis poškodenia.
  3. Poškodenú alebo neúplnú zásielku odporúčame bezodkladne oznámiť e-mailom našej zákazníckej podpore na info@jarabak.sk spoločne s číslom objednávky a fotografiami.

 

Pokiaľ je poškodený tovar, ale obal je neporušený

Niekedy sa stane, že sa tovar pri preprave zničí, ale na obale to nie je vidieť. Ak by ste takú zásielku od dopravcu prevzali, nezúfajte. Situáciu sa s Vami a dopravcom pokúsime vyriešiť aj tak.

  1. Ak po rozbalení zistíte, že výrobok javí známky poškodenia, výrobok nezapájajte a nepoužívajte.
  2. V prípade známok použitia či opotrebovania výrobku už nemôžeme výrobok prijať späť a poskytnúť plnohodnotnú kompenzáciu.
  3. Poškodenie je nutné viditeľne nafotiť a fotografie následne zaslať s číslom objednávky na našu zákaznícku e-mailovú adresu info@jarabak.sk.
  4. V prípade riešenia situácie vrátením peňazí budeme potrebovať aj číslo Vášho účtu.
  5. V prípade výmeny za nový výrobok je potrebné, aby ste prepravcovi odovzdali poškodený výrobok zabalený tak, aby nedošlo k jeho ďalšiemu poškodeniu. Priložte k nemu aj všetky doklady a príslušenstvo, ktoré zásielka obsahovala.
  6. Balíček označte číslom Vašej objednávky.

 

V prípade akýchkoľvek otázok a ťažkostí sa neváhajte obrátiť na našu zákaznícku linku na čísle 313 037 477 alebo na e-maile info@jarabak.sk.

V porovnávači máte 0 produktů na porovnanie
Zobraziť porovnanie